Monday, May 7, 2007

Ryggontet...

... har försvunnit.

Jag har haft ryggont sedan i fredags men då jag klippte häcken i Söndags så rörde jag nog bra på ryggen och allt var som bortblåst. Tror att det varit en sträckning i en muskel.

Nu på söndag blir det en danmarksresa. Skall hämta Krigge och Svenne kl 06.30 i Olskroken och sedan skall vi träffa Micke, Hasse och Mats vid stenabåten kl 07.00. Det skall bli väldigt roligt, vi får hoppas att vädret blir hyffsat bara. Det kommer vara lite ostadigt men så länge vi får lite sol så gör det inte så mycket. Eventuellt blir det en golfrunda på Lördag men jag är lite osäker om detta ännu.

Sedan vet jag inte om min kära syster gav mig en pik om hennes webserver men det antar jag inte :-). Jag har grejat lite med den för att få in gallery2 vilket är ett bildgalleri. Jag skall även ställa om lite parametrar i min hypervisor maskin (jag kör xen vilket ni kan läsa mer om här: http://www.xensource.com/). 4 st virtuella maskiner snurrar i en maskin (5 om man räknar hypervisorn)

Nu skall jag börja jobba...

No comments: