Tuesday, November 6, 2007

Nu kanske det blir nåt...

Då har vi skrivit på en gård igen. Vi får väl se vad kommunen säger men om allt går i lås blir det tillgång den 4:e februari till ca 7 ha mark samt ett hus och en ladugård. 3.410.000 riksdaler gick det på.

Nog om det, jag har inte bloggat på ett tag för att jag inte hunnit.

Golfen: Mitt hcp ligger på 21.6 och kommer nog sänkas först till våren. Jag spelade senast i lördags men kommer nog åka till rangen imorgon, måste slå av mig lite.

Datorerna: Jag har en MythTV frontend nu som fungerar riktigt bra. Den kommer nog fungera framöver i det nya huset med. Mitt bredband kommer flyttas och jag funderar på om man skall köpa ett 3 abonnemang istället.

Julen: Den kan nog mina släktingar glömma i år. Det blir mycket med flytt och annat som kommer stå ivägen. De får komma hit istället om de vill.

Nåja ... nu skall jag glo på TV.

Tjingeling.

2 comments:

Fraganzia said...

OK Vi skippar julen. Ser fram mot många dagar med målning, tapetsering m m, m m

devilkitten said...

Bah! Humbug!

Jag vill också flytta till en gård och leka enstöring på julen...