Sunday, November 11, 2007

Kallt...

Kallt och trist är det ute just nu. Vinterdäck är på och sånt... ingen golf denna helgen men om det blir varmt nog så blir det nog någon mer runda i år.

Jag har fått en löneförhöjning som jag blev nöjd med, 3.7% upp i lön per månad. Volvo verkar ha fattat det här med inflation. From december blir det ny lön och dessutom en engångssumma retroaktivt från april. Det kan behövas då jag gjort slut på alla mina pengar på golfen i sommar.

Vi håller just nu på med att iordningställa Ullas hus för försäljning, vi vet inte vad kommunen säger ännu men det verkar positivt. Jag vågar dock inte hoppas på nånting just nu. en gård på 7 ha 1.4 mil från avenyn är dock vad vi kommer att ha om allt går i lås.

Nu skall jag glo vidare på Heroes.


Tjongeling

No comments: