Saturday, December 1, 2007

Just nu...

... är jag på fest hos Mats och försöker skriva på ett extremt konstigt tangentbord från fujitsu siemens ... det går inte så bra. Tangenterna sitter fel.

I vilket fall som helst så är iaf Ullas hus till salu och det verkar bra just nu. 2.810.000 riksdaler vilket är väldigt bra.

Snuvig är jag som vanligt då jag druckit lite öl, glömde näsdroppar idag vilket brukar hjälpa rätt så bra vid dessa tillfällen.


Jag skall nog klicka på [publicera inlägg] nu och vara lite social men först skal jag kolla av icq och msn. Egentligen borde jag inte använda MSN öht då jag hatar Microsoft och inte brukar använda deras produkter alls men nöden har ingen lag...

Nämnde jag att micro$oft borde begravas under 10 ton jord och inte tillåtas existens? Jag tror det!!! Länge leve Open Source och allt vad det innebär (min enda sociala sida som finns då jag är i grunden så Moderat att ni troligtvis kräkts)

BTW. Jag röstade på piratpartiet i riksdagsvalet.

Gonatt.....

//T

No comments: