Thursday, March 29, 2007

Två golfrundor senare...

... och jag är på god väg mot att gå under 30 i hcp. Så länge jag håller ihop spelet så kommer detta gå bra. Har jag en bra dag på Torrekulla så kommer jag gå en bra bit under mitt hcp. Att göra bogey på varje hål bör inte vara något problem. Likaså par på två av par 3:orna är heller inte speciellt svårt. Slog bort mig på 2-3 hål igår och spelade ändå ihop 16p över 9 hål. Varje runda har hitills legat mellan 15-18p så det känns väldigt bra.

Gällande hus så kommer vi bli ägare till ett, i alla fall i 2 veckor. Men mäklaren som har hand om oss borde inte vara mäklare så jag ringde hennes chef idag och han lovade att ta itu med problemen och "hjälpa" henne lite på traven. Jag tror att detta kommer lösa sig. Om vi får huset? Troligtvis inte, nämnden har möte den 16:e april och då vet vi med säkerhet.

I helgen så blir det nog golf, golf och återigen golf som skall spelas. Jag och Mikael funderar på Albatross 9-hålare om den öppnar i helgen.

Nu skall jag fortsätta jobba och skriver lite mer lite senare kanske.

No comments: